Wandel je ook mee voor het goede doel? Op 22 november 2020 wandelen we van 11:00 tot 12:00 om aandacht te vragen voor aortadissectie en geld in te zamelen voor de stichting (SADN).Je kiest daarbij je eigen startpunt. Handig want dan kan je eventueel vanaf je eigen voordeur al starten.Doe je mee?Met jouw hulp kunnen we onze doelen verwezenlijken. Schrijf je hieronder in, kies eventueel zelf je afstand en verzamel donateurs. Samen gaan we de strijd aan tegen aortadissectie. Na inschrijving ontvang je een mail met nadere informatie. Je naam wordt toegevoegd als te sponsoren deelnemer.PS. Loop je mee met een deelnemer dan hoef je je niet als deelnemer in te schrijven tenzij je zelf ook op zoek wilt gaan naar sponsors. Een deelnemer sponsoren? Dat kan hier Schrijf je hier in als deelnemer Voornaam *Achternaam *E-mail *Optioneel: hoeveel km ga je lopen? 12345Optioneel: waarom doe je mee? Hiermee ga je akkoord dat je naam zichtbaar is voor donateurs en wij je via de e-mail mogen benaderen in het kader van deze actie. *Geen probleemMessageVerzenden